Veelgestelde Vragen

Producten
Producten
Zijn alle rozen echt?

Jazeker. Longlife rozen zijn echte rozen die 1 tot 2 jaar meegaan.

Wat zijn longlife rozen?

Longlife rozen zijn echte rozen waarbij het groeiproces in feite wordt gestabiliseerd. Voorafgaand van het conserveren wordt er uitsluitend met de beste kwaliteit verse rozen gewerkt die met de hand gesneden zijn. Nadat de rozen het juiste rijpheidsstadium hebben bereikt, worden deze behandeld door middel van een geavanceerd technisch proces waarbij de natuurlijke sappen worden vervangen door een vloeibaar mengsel van glycerine, water en kleurstoffen. Daardoor behoudt de roos zijn natuurlijke schoonheid, zijdezachte glans en mooie felle kleur.

Waarom longlife rozen?

Lange houdbaarheid (1 tot 2 jaar)
Geen verzorging nodig
Veel verschillende kleuren leverbaar
100% biologisch afbreekbaar
Longlife rozen zien en voelen hetzelfde aan als verse rozen

Hoeveel rozen zitten er in?

De hoeveelheid longlife rozen verschilt per Flowerbox. Deze hoeveelheid wordt bij elk product in de beschrijving weergegeven.

Hoe lang blijft mijn Flowerbox goed?

De Flowerboxen met longlife rozen gaan 1 tot 2 jaar mee.

Hoe kan ik mijn rozen onderhouden?

Informatie over de behandeling van onze producten kunt u hier lezen.

Bestellen
Bestellen
Moet ik een account aanmaken?

Nee dit is niet noodzakelijk. U kunt ook als gast bij ons uw producten bestellen. Een account aanmaken biedt echter wel voordelen. Zo kunt u bijvoorbeeld sparen voor extra korting op uw volgende bestelling.

Hoe krijg ik extra korting?

Bij Rosuz waarderen wij loyale klanten. Daarom hebben wij een punten spaarsysteem op onze website. U kunt op deze manier extra korting verdienen door vaker bij ons te kopen. Meer informatie over het spaarsysteem kunt u hier vinden.

Speciale Verzoeken
Speciale Verzoeken
Ik heb een speciaal verzoek, en nu?

Wanneer u iets anders wilt of nog specialer dan kunt u het beste contact met ons opnemen. Wij gaan kijken wat we voor u kunnen betekenen.

Doen jullie iets voor evenementen?

Om u feestje, evenement of andere speciale gelegenheid nog bijzonderder te maken kunnen wij samen met u kijken naar de aankleding van het feestje. U kunt hiervoor het beste contact met ons opnemen.

Verzenden
Verzenden
Kunnen jullie anoniem versturen?

De cadeaus worden normaal gesproken altijd anoniem verstuurd tenzij u een afzenderkaartje of een brief toevoegt aan het product tijdens het bestelproces op onze website.

Doen jullie spoedverzendingen?

Het is in sommige gevallen ook mogelijk om met spoed te laten bezorgen bijvoorbeeld om uw pakket op dezelfde dag te ontvangen. Hiervoor kunt u contact met ons opnemen en dan zullen wij hier een prijs voor afspreken met u.

Doen jullie persoonlijk bezorgen?

Bij grote bestellingen wordt er door ons persoonlijk bezorgd. Wij nemen dan automatisch contact met u op om het e.e.a. af te spreken. Ook in andere gevallen zoals bij feesten of andere speciale dagen is het mogelijk uw pakket persoonlijk te laten bezorgen. Hiervoor kunt u contact met ons opnemen.

Is mijn pakket te traceren?

U ontvangt na verzending automatisch een e-mail met de Track & Trace code van uw bestelling. U kunt met deze code op de website of in de app van PostNL zien waar uw bestelling is op deze manier.

Betalen
Betalen
Hoe kan ik betalen?

Wij hebben een ondersteuning voor verschillende betaalmethodes zoals PayPal, creditcard, Ideal en diverse andere. Meer informatie over betalen kunt u hier vinden.

Kan ik ook achteraf betalen?

Achteraf betalen gaat helaas niet bij ons.

To Top