FAQ

Producten
1. Zijn alle rozen echt?
Jazeker. Longlife rozen zijn echte rozen met een lange houdbaarheid.

2. Wat zijn longlife rozen?
Longlife rozen zijn echte rozen waarbij het groeiproces in feite wordt gestabiliseerd. Voorafgaand van het conserveren wordt er uitsluitend met de beste kwaliteit verse rozen gewerkt die met de hand gesneden zijn. Nadat de rozen het juiste rijpheidsstadium hebben bereikt, worden deze behandeld door middel van een geavanceerd technisch proces waarbij de natuurlijke sappen worden vervangen door een vloeibaar mengsel van glycerine, water en kleurstoffen. Daardoor behoudt de roos zijn natuurlijke schoonheid, zijdezachte glans en mooie felle kleur.

3. Waarom longlife rozen?
– Duurzaam
– Lange houdbaarheid
– Geen verzorging nodig
– In veel verschillende kleuren leverbaar
– 100% biologisch afbreekbaar

4. Hoeveel rozen zitten er een Flowerbox?
De hoeveelheid longlife rozen verschilt per Flowerbox. Deze hoeveelheid wordt bij elk product in de beschrijving weergegeven.

5. Hoe lang blijven longlife rozen goed?
De Flowerboxen met longlife rozen gaan 2 tot 3 jaar mee.

6. Hoe kan ik mijn rozen het beste onderhouden?
Informatie over de behandeling van onze producten kunt u hier lezen.

Bestellen
7. Moet ik een account aanmaken?
Nee dit is niet noodzakelijk. U kunt ook als gast bij ons uw producten bestellen.

Speciale verzoeken
8. Ik heb een speciaal verzoek, en nu?
Wanneer u iets anders wilt ontvangen of een op maat gemaakte verrassing dan kunt u het beste contact met ons opnemen. Wij nemen zo spoed mogelijk met u contact op om te kijken wat wij voor u kunnen betekenen.

Evenementen
9. Doen jullie ook iets met evenementen?
Ja zeker! Ook voor de Styling & entertainment van zakelijke evenementen of exclusieve privé feesten kunt u bij ons terecht. Voor meer informatie bekijk www.rosuzevents.nl.

Verzenden
10. Versturen jullie alle cadeaus anoniem?

Alle cadeaus worden anoniem door ons verstuurd. U kunt er zelf voor kiezen of u een kaartje, brief of video wilt toevoegen aan het cadeau.

11. Kan ik ook iets met spoed laten versturen?
Het is in sommige gevallen ook mogelijk om iets met spoed te laten verzenden of brengen door ons. Hiervoor kunt u met ons contact opnemen en dan zullen wij hiervoor een prijs met u afspreken.

12. Bezorgen jullie persoonlijk het cadeau?
Bij grote bestellingen, exclusieve cadeaus en Rosuz verrast wordt er door ons persoonlijk bezorgd. Wij nemen dan automatisch contact met u op om het e.e.a. af te stemmen. Ook tijdens speciale gelegenheden is het mogelijk om uw pakket persoonlijk te laten bezorgen.

13. Is mijn pakket te traceren?
U ontvangt na verzending automatisch een e-mail met de Track & Trace code van uw bestelling. U kunt met deze code op de website of in de PostNL app zien waar uw bestelling is. Let op! Heeft u geen trackingcode ontvangen? Check even uw spambox. Mocht dit alsnog niet het geval zijn dan kunt u met ons contact opnemen.

Betalen
14. Hoe kan ik betalen?
Wij hebben een ondersteuning voor verschillende betaalmethodes zoals PayPal, Creditcard, Ideal, Apple Pay en diverse andere. Meer informatie over betalen kunt u hier vinden.

15. Kan ik ook achter betalen?
Ja, dat kan. Klarna afterpay is ook bij ons mogelijk.

Rozenhart Wit
Contact

Simon stevinweg 20
6827 BT Arnhem
(alleen op afspraak)
Tel: +31 (0) 85 130 49 66

De waardering van www.rosuz.nl/nl/ bij Webwinkel Keurmerk Klantbeoordelingen is 9.8/10 gebaseerd op 61 reviews.